مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-18دانش

58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهزاد محمدی رییس دانشگاه آزاد بهبهان از برداشت بیش از 58 تن محصول استراتژیک گندم از سطح 33 هکتار زمین دیم کشاورزی مزرعه پژوهشی واحد بهبهان خبر داد و گفت: - رییس دانشگاه آزاد بهبهان گفت: بیش از 58 تن محصول استراتژیک گندم از سطح 33 هکتار زمین دیم کشاورزی مزرعه پژوهشی این واحد دانشگاهی برداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهزاد محمدی رییس دانشگاه آزاد بهبهان از برداشت بیش از 58 تن محصول استراتژیک گندم از سطح 33 هکتار زمین دیم کشاورزی مزرعه پژوهشی واحد بهبهان خبر داد و گفت: کار برداشت محصول استراتژیک گندم و جو از مجموعه 52 هکتاری مزارع واحد بهبهان پایان یافت و بیش از 58 تن گندم از 33 هکتار و نیز جو برداشتی از مابقی زمین تحویل مراکز خرید دولتی شد.

رییس دانشگاه آزاد بهبهان ارزش ریالی این محصول دیم را بیش از 300 میلیون تومان اعلام کرد و توضیح داد: به همت همکاران در مزرعه تحقیقاتی کشاورزی واحد و با مشارکت بخش خصوص پس از چند دوره وقفه، کار جوجه ریزی بیش از 10 هزار قطعه جوجه مرغ گوشتی آغاز شد.

محمدی خاطرنشان کرد: کار برداشت و تحویل به کشتارگاه های مجاز با رعایت دستورالعمل ها و مصوبات شورای اداری در حال انجام است و درآمد حاصل به حساب دانشگاه و در بخش درآمد های غیرشهریه ای واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد

58 تن گندم از مزرعه پژوهشی دانشگاه آزاد بهبهان برداشت شد