مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-18فرهنگي

هشدارهایی درباره وضعیت کتاب


بخش اول نخستین کنفرانس بین المللی «پژوهش های نشر» با بررسی وضعیت برگزاری نمایشگاه مجازی مجازی و ضمن بیان هشدارهایی در خصوص بحث کپی رایت در نشر، - بخش اول نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر با بررسی وضعیت برگزاری نمایشگاه مجازی مجازی و ضمن بیان هشدارهایی در خصوص بحث کپی رایت در نشر، عبور از کتاب کاغذی، آثار ترجمه و لزوم توجه به بحث کتاب خوانی به ویژه برای کودکان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش آغازین پنل اول نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر که روز سه شنبه (28 اردیبهشت ماه 1400) توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد به تحلیل اطلاعات نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که در بهمن ماه سال گذشته برپا شد، اختصاص داشت.

ایوب دهقان کار، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با شرح چگونگی تعلیق برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و تصمیم گیری درخصوص رویداد جایگزین برای آن، اظهار کرد: طی پژوهشی که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب داشتیم داده های گردآوری شده را برای اولین بار در این کنفرانس ارائه می کنم.

در سال 99 با مصوبه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران، بنا شد که 26 فروردین شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران باشیم و با توجه به شیوع کرونا در بهمن 98 بسیاری از برنامه های اجرایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهایی درباره وضعیت کتاب

هشدارهایی درباره وضعیت کتاب