مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-18اجتماعي

آمار دانش آموزان چاق در گلستان کمتر شد


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش گلستان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، تعداد دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاق در استان از 27.

6 درصد به 25 درصد کاهش یافت.

- ایسنا/گلستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش گلستان گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته، تعداد دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاق در استان از 27.

6 درصد به 25 درصد کاهش یافت.

رضا طبرسا در اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان استان گلستان که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: در مرحله اول این طرح 345 هزار و 434 دانش آموز در استان از تاریخ 26 مهر الی 30 آبان ماه غربالگری شده و ارزیابی آنها در سامانه سناد ثبت شد.

وی افزود: در مرحله دوم با مداخله و مشاوره، کنترل تغذیه، افزایش تحرک بدنی دانش آموزان آغاز شد و با برگزاری وبینارهای آموزشی، جشنواره های تولید محتوا و پوستر ادامه یافت و منابع و محتوای تولید شده در اختیار معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت قرار گرفت.

طبرسا با اشاره به اینکه ارزیابی و غربالگری در مرحله دوم کوچ از یکم تا بیستم اسفندماه انجام شد، گفت: 310 هزار دانش آموز مجدداً ارزیابی شده و در سامانه سناد ثبت شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده 70 درصد دانش آموزان در گروه وزن طبیعی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دانش آموزان چاق در گلستان کمتر شد

آمار دانش آموزان چاق در گلستان کمتر شد