مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:302021-05-18اقتصادي

طرح ملی سحاب در استان بوشهر رونمایی شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آغاز به کار طرح ملی سحاب در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامید است این طرح در این حوزه نیز فعالیت های موفقی را ارائه و سهم بسزایی در ریشه کن شدن این ویروس داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به شعار همه جا برای همه گفت: طرح سحاب با شعار جوان سالم، جهان سالم _ همه جا برای همه، به صورت داوطلبانه به ارائه خدمات مشروحه در این طرح می پردازند.

وی تاکید کرد: مفتخریم که در سطح جمعیت های ملی در دنیا به عنوان اولین جمعیت هستیم که با طراحی اکیپ های سیار و بهره برداری از دوچرخه در پیشگیری از حوادث فعالیت های مؤثری را به آسیب دیدگان و افراد نیازمند داشته باشیم.

حاجیانی در خصوص حوزه فعالیتی این طرح خاطرنشان کرد: محدوده فعالیت این طرح تنها به فعالیت های امدادی خلاصه نمی شود و سفیران جوان هلال احمر به عنوان پرچم داران خدمت در عرصه امدادی و بشردوستی با برخورداری از دوره های آموزش دیده چه در حوزه امداد و کمک های اولیه، مخاطرات طبیعی، مدیریت بحران، آسیب شناسی و.

سعی در اشاعه این فرهنگ در راستای ایجاد جامعه ایمن خواهند داشت.

وی با دعوت از علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری افزود: در ایام نوروز اکیپ ها شامل دو دستگاه دوچرخه بوده که با توجه به اهمیت این چنین ورزش ها در سلامتی جامعه از همه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی سحاب در استان بوشهر رونمایی شد

طرح ملی سحاب در استان بوشهر رونمایی شد