مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-18سياسي

تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس در گیلان


مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان و کنشگران فرهنگی زن حوزه دفاع مقدس همزمان با سوم خرداد خبر داد و گفت: باید از فرصت ایام پیروزی خرمشهر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان و کنشگران فرهنگی زن حوزه دفاع مقدس همزمان با سوم خرداد خبر داد و گفت: باید از فرصت ایام پیروزی خرمشهر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنیم.

زهرا یعقوب نژاد در نشست کمیته زنان دفاع مقدس استان گیلان، با اشاره به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس سال 99 در حوزه زنان، اظهار کرد: برنامه های کمیته زنان دفاع مقدس گیلان در هشت محور شامل دیدار و سرکشی، تقدیر و تجلیل، برپایی نمایشگاه، برگزاری جشنواره و همایش، برگزاری نشست بصیرتی، خدمات رفاهی، برگزاری مسابقه و اجرای پویش برگزار می شود.

وی کمیته زنان دفاع مقدس را یکی از کمیته های برجسته ذیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان دانست و افزود: کنگره ملی و استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده گیلانی دوران دفاع مقدس یکی از برنامه های شاخص کمیته زنان دفاع مقدس بود که برای نخستین بار در استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس در گیلان

تجلیل از نویسندگان زن حوزه دفاع مقدس در گیلان