مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-18سياسي

دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی است


فرماندار بناب با اشاره به ضرورت افزایش امید در جامعه گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی است.

- ، شهریار فتحی ظهر امروز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی بناب با بیان اینکه اتاق فکر استکبار سرمایه گذاری بسیاری برای ناامید کردن مردم خصوصاً نسل جوان از نظام اسلامی انجام داده است گفت: با هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اتفاق هیچگاه به وقوع نخواهد پیوست.

فتحی با اشاره به اینکه شهرستان بناب دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است؛ افزود: حجت الاسلام حمیدی می تواند با استفاده از این ظرفیت ها در راستای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی بکوشد.

این گزارش حاکی است، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب نیز در این آیین با اشاره به خطبه 178 نهج البلاغه پناه بردن آدمی به درگاه خداوند از روی صداقت را موجب رفع بلایا دانست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام یگانه در دوران مسئولیت خود ابراز امیدواری کرد تا حجت الاسلام حمیدی در اجرای مسئولیت خود در راستای تبیین و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: امیدواریم ایشان از ظرفیت حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب و علمای برجسته منطقه برای انجام مأموریت و رسالت خطیر خود بهره جویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی است

دشمن به دنبال ناامید کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی است