مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-18اقتصادي

ایجاد خطوط ریلی در سال گذشته 6.5 برابر توسعه ریلی تاریخ راه آهن


وزیر راه و شهرسازی در کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن، بر تقویت تولید محصولات ریلی داخلی و جایگزینی صادرات بر واردات در حوزه محصولات ریلی، - به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 28 اردیبهشت در هفتمین کنفرانس بین الملی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن در دانشگاه علم و صنعت، ایجاد خطوط راه آهن در سال های 1399 و 1400 را در مدت زمان کمتر از یک سال 6.

5 برابر توسعه ریلی در طول تاریخ راه آهن ایران، برشمرد و با تاکید بر تقویت تولید داخلی محصولات ریلی، تصریح کرد: تلاش می کنیم صادرات در حوزه محصولات ریلی جایگزین واردات شود و این رویکرد در وزارت راه و شهرسازی، پیگیری می شود.

اسلامی بر ارتباط و پیوستگی علم و دانش با فناوری و صنعت و زندگی مردم تاکید کرد و گفت: باید بتوانیم بین همه بخش های تأثیرگذار علم و صنعت با زندگی مردم پیوند برقرار کنیم زیرا اگر چنین رویکردی حاکم نشود عملاً در دانشگاه و پژوهش کار مؤثر و ماندگاری را انجام ندادیم.

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از برخی از جریان های موازی که به جای حمایت از تولید داخلی افتخارشان نگه داشتن ایران در سطح اپراتوری و بستن قراردادهای خارجی بود بر تلاش برای جایگزین کردن صادرات محصولات ریلی به جای واردات آن تاکید کرد و افزود: باید مسیر رشد و تعالی کشور را بشناسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خطوط ریلی در سال گذشته 6.5 برابر توسعه ریلی تاریخ راه آهن

ایجاد خطوط ریلی در سال گذشته 6.5 برابر توسعه ریلی تاریخ راه آهن