مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-18سياسي

مجریان قانون با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند


رییس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت نامزدهای انتخاباتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی، مجاز می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حسن اشجری امروز در نشست هیأت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات اظهار کرد: مجریان قانون از هرگونه فعالیت های انتخاباتی زودهنگام در عرصه انتخابات ممنوع هستند.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای قوانین در انتخابات پیش رو گفت: بر اساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت نامزدهای انتخاباتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی، مجاز می باشد و حضور نامزدها قبل از اعلام رسمی اسامی به منظور سخنرانی، تبلیغ و یارگیری غیرقانونی است.

به گفته رییس هیأت نظارت بر انتخابات گیلان، بر اساس سوابق موجود، برخی از نامزدها با حضور در بعضی مناطق با برنامه ریزی قبلی اقدام به سخنرانی و با طرح مسائل مختلف، بهره برداری انتخاباتی می کنند که این گونه فعالیت ها تخلف و غیرقانونی محسوب می شود.

اشجری با بیان اینکه کاندیداها باید به قوانین احترام گذاشته و آن را رعایت کنند، افزود: انتظار می رود متصدیان انتخابات نسبت به جلوگیری از تخلفات آشکار اقدام قانونی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان قانون با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند

مجریان قانون با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند