مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-18فرهنگي

نشست ادبی بزرگداشت خیام به میزبانی جهرم


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: یک نشست ادبی در بزرگداشت حکیم عمر خیام، به میزبانی دانشگاه جهرم و به شکل برخط برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: یک نشست ادبی در بزرگداشت حکیم عمر خیام، به میزبانی دانشگاه جهرم و به شکل برخط برگزار خواهد شد.

دکتر عسکر غنی، در گفت وگو با ایسنا افزود: روز چهارشنبه 29 اردیبهشت به مناسبت بزرگداشت عمر خیام نیشابوری، شاعر و ریاضی دان برجسته جهان، به همت کانون شعر و ادب با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم، یک نشست ادبی بین المللی به شکل مجازی برگزار می شود.

عسکر غنی گفت: در این نشست ادبی، پروفسور علی گوزل یوز رییس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول که مؤلف کتابی به زبان ترکی در حوزه خیام شناسی است، درباره ی جایگاه خیام در فرهنگ مردم ایران و ترکیه سخن خواهد گفت.

وی گفت: خانم تولای تورکن، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و ترکی دانشگاه استانبول و کارآفرین اهل کشور ترکیه نیز یکی از سخنرانان این نشست ادبی است.

استاد دانشگاه جهرم اضافه کرد: دبیر این نشست ادبی، محمدحسین پیرنصروانی دانشجوی دانشگاه جهرم و دبیر انجمن ادبی آذرخش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ادبی بزرگداشت خیام به میزبانی جهرم

نشست ادبی بزرگداشت خیام به میزبانی جهرم