مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-18سياسي

50 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل جذب بازار کار شدند


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل گفت :سالانه بیش از 2 هزار نفر از این مجموعه آموزشی فارغ التحصیل و با توجه به مهارت و تخصص خود وارد بازار کار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش لطیفی که عصر روز سه شنبه در جشنواره انتخاب مدرسان برتر علمی کاربردی سال 1400 در اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه بزرگترین معلمان امامان و پیامبران هستند اظهار کرد: جایگاه معلمان و مدرسان همواره یک مقام ویژه و مقدس بوده و دانشگاه ها نیز در راستای تربیت دانشجویان نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی از فعالیت بیش از 600 مدرس در دانشگاه علمی و کاربردی استان اردبیل خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی این مدرسان دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در زمینه های عملی و مهارتی بسیار پیشرفت کرده و در جامعه مشغول به فعالیت شده اند.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل اساس این مجموعه علمی را مهارت آموزی در کنار کسب علم و دانش عنوان کرد و گفت: نیاز واقعی جامعه در عصر کنونی فعالیت دانش آموختگان با دانسته های عملی و تجربی است و در این راستا اقدامات بسیاری مؤثری در این واحد آموزشی انجام شده است.

لطیفی به اقدامات انجام شده در زمینه افزایش کیفیت و کمیت خدمات به دانشجویان نیز اشاره کرد و ادامه داد: تمامی مدرسان و کادر اداری این دانشگاه با فناوری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل جذب بازار کار شدند

50 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل جذب بازار کار شدند