مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-18سياسي

صداقت لازمه شفافیت است/ قول و فعل کاندیداها یکی باشد


عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان گفت: صداقت لازمه شفافیت است و اگر فردی صادق باشد به قولی که در زمینه شفافیت داده است هم پایبند خواهد بود.

- اظهار کرد: انتخابات اختیاری است که به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار گرفته که خودشان سرنوشت خود را انتخاب کنند.

عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان افزود: هر کس علاقه دارد اوضاع کشور، شهر روستا از وضع موجود به وضع مطلوب برود و نواقص و نارسایی ها برطرف شود، افرادی با سلایق و توان جدید بتوانند شهر و کشور را اداره کنند، راه آن حضور در انتخابات است.

طاهری بیان کرد: داوطلبان بررسی کنند ببینند آیا توان وظایف محوله را دارند یا خیر؟ و اگر در این زمینه تجربه و توان لازم را دارند، وارد این عرصه شوند، صرف اینکه فردی تمایل دارد در این مسئولیت قرار بگیرد کفایت نمی کند وی اضافه کرد: همچنین مردم باید بررسی کنند و ببینند در سابقه عملکردی کاندیداها، آیا تجربه ای است که به درد این مسئولیت بخورد یا خیر؟ عضو مرکزی شورای ائتلاف اصولگرایان گلستان گفت: اگر این فرد در هیچ یک از وظایف، تجربه نداشته باشد شایسته این سمت نیست؛ این فرد حداقل باید در چند زمینه تبحر و تخصص و تعهد داشته باشد و پایبند به قول خود باشد و صِرف اینکه امروز حرفی را برای جلب رای مردم بزند، کفایت نمی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداقت لازمه شفافیت است/ قول و فعل کاندیداها یکی باشد

صداقت لازمه شفافیت است/ قول و فعل کاندیداها یکی باشد