مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-18سياسي

تخریب بقیع به روایت تاریخ


هشتم شوال، سالروز غم انگیز تخریب حرم شریف ائمه بقیع (علیهم صلوات الله) به دست وهابیان آل سعود است.

در این روز، تفکر ارتجاعی وهابی گری به بهانه برداشت غلط از دین، - هشتم شوال، سالروز غم انگیز تخریب حرم شریف ائمه بقیع (علیهم صلوات الله) به دست وهابیان آل سعود است.

در این روز، تفکر ارتجاعی وهابی گری به بهانه برداشت غلط از دین، مضجع شریف و حرم نورانی ائمه بقیع(ع) و صحابه بزرگوار را ویران کردند و به خیال خود، سنت پیامبر (ص) را احیا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی متقیان به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب قبرستان بقیع در یادداشتی نوشت: تخریب بقاع متبرکه ائمه مظلوم (ع) مدفون در قبرستان بقیع در مدینه منوره توسط وهابیون سعودی و دشمنان از خدا بی خبر و سفاک قرآن و عترت در هشتم ماه شوال سال 1344 هجری قمری (مصادف با 21 آوریل 1926) یکی از ناگوارترین و اسفناکترین حوادث تاریخ اسلام به شمار می رود.

پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیز ابن سعود به مدینه روی آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال کرده و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور همچنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم (ص)، قبور زنان آن حضرت، قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس (ع) و قبر عبدالله پدر پیامبر (ص) و اسماعیل فرزند امام صادق(ع) و بسیاری قبور دیگر پرداختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بقیع به روایت تاریخ

تخریب بقیع به روایت تاریخ