مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-18دانش

ماجرای یک پیامک به دانشجویان/ نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی


دانشگاه آزاد اسلامی، برای ورود آسان تر به سامانه آموزشیار، به دانشجویان نصب پیام رسان ایرانی آی گپ را توصیه کرده! و با ارسال پیامک هایی، دانشجویان را برای نصب این برنامه راهنمایی می کند! این اقدام باعث اعتراض برخی از دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان این دانشگاه شده و این در حالی است که سخنگوی دانشگاه آزاد به ایسنا میگوید که دانشجویان می توانند بدون نصب این برنامه کارهای خود را از طریق پیامک و با صرف هزینه پیامک انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از پرجمعیت ترین دانشگاه های کشور است که مانند هر دانشگاه دیگری، برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات برای دانشجویان خود نیاز به یک سامانه جامع و هماهنگ دارد.

در ابتدا هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد زیر نظر سامانه ای جداگانه و مختص به دانشگاه خود، تحت عنوان سامانه سیدا امور دانشجویان را انجام می دادند اما از تابستان سال گذشته و در راستای نیاز دانشجویان به استفاده و بهره مندی از خدمات آنلاین و اینترنتی، سامانه جدیدی به نام سامانه آموزشیار در این دانشگاه ایجاد شد.

این سامانه به منظور مدیریت یکپارچه امور آموزشی، به صورت هماهنگ و سیستماتیک بین تمام واحدهای دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک پیامک به دانشجویان/ نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی

ماجرای یک پیامک به دانشجویان/ نصب پیام رسان داخلی، برای انجام امور دانشجویی