مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-18سياسي

کاندیداها به جای سیاه نمایی شفاف سازی کنند/ مردم مستحق خدمت بی منت هستند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان داراب گفت: شفافیت در عملکرد نامزدهای انتخاباتی باعث انتخاب اصلح میشود و کاندیداها نیز به جای سیاه نمایی شفاف سازی کنند.

- علی نجفی در گفتگو با گفت: با دستمال کثیف نمی شود شیشه های آلوده را پاک کرد زیرا هستند افرادی که با نقش بازی کردن بجای شفاف سازی عملکرد در تلاشند که خود را به جامعه تحمیل کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی داراب با اشاره به وضعیت فعلی کشور و قرار گرفتن در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان داشت: بحمدلله مدتهاست که تنور شفاف سازی در کشور گرم و حساسیت جامعه نسبت به مساله شفافیت نامزدهای انتخاباتی هر چه بیشتر شده است.

علی نجفی تصریح کرد: کاندیداها بدانند در صورت انتخاب باید پاسخگوی وعده های انتخاباتی خود باشند و بدانند که تبلیغات بی اساس و سیاه نمایی دیگر هیچ جایگاهی در بین توده مطالبه گر جامعه ندارد.

او ادامه داد: شاید فرو رفتن در نقش مثبت کاذب برای مدتی گره گشای عده ای یا جریانی خاص باشد، اما در دراز مدت یقه آنان را خواهد گرفت و تبدیل به غده های چرکینی می شود که روزی سر باز خواهند کرد.

نجفی یادآور شد: در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا و همزمانی آن با گام دوم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها به جای سیاه نمایی شفاف سازی کنند/ مردم مستحق خدمت بی منت هستند

کاندیداها به جای سیاه نمایی شفاف سازی کنند/ مردم مستحق خدمت بی منت هستند