مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-19سياسي

حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: یکی از اهداف مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان «گیاهان دارویی و گردشگری» حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: یکی از اهداف مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گیاهان دارویی و گردشگری حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری است.

مهران اوچی اردبیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تقویت و تبدیل شدن واحد اردبیل به مرکز پیشرو در حوزه نوآوری و فعالیت های خلاقانه در استان اردبیل و منطقه، شناسایی و پرورش ایده های نو و استمرار فعالیت های نوآورانه در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی، ایجاد زمینه ورود رشته های مرتبط با حوزه صنایع خلاق و فرهنگی به پژوهش های کاربردی برای حل نیازهای جامعه، ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری، مورد نیاز جامعه و بسترسازی برای ایجاد، گسترش و رشد استار تاپ ها و کسب و کارهای نوپای دانش محور از اهداف این مرکز می باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت کارآفرینان، دانشجویان و جوانان فناوران و کمک به ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری و نقش آفرینی در تحقق کارآفرینی مبتنی بر نوآوری از دیگر اهداف مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان است، تصریح کرد: در این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری

حرکت به سمت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری