مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-19پزشكي

این افراد دور کوهنوردی را خط بکشند


پزشک ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با اشاره به اینکه کوهنوردی رشته ای مناسب برای همه افراد نیست، گفت: بیماران قلبی با سابقه سکته قلبی و استنت، - ایسنا/کرمانشاه پزشک ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با اشاره به اینکه کوهنوردی رشته ای مناسب برای همه افراد نیست، گفت: بیماران قلبی با سابقه سکته قلبی و استنت، فشار خون کنترل نشده، افراد مبتلا به صرع و با سابقه اخیر جراحی چشم نباید کوه بروند.

  دکتر هوشنگ بهمنی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هرساله با گرم شدن هوا افراد زیادی کوهنوردی را جزو برنامه های هفتگی خود قرار می دهند، اظهار کرد: به همه علاقمندان به کوهنوردی و بویژه افرادی بالای 50 سال و افرادی که بیماریهای زمینه ای دارند، توصیه می کنیم پیش از رفتن به کوه معاینات پزشکی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این معاینات سابقه فشار خون، دیابت و قند خون، درد در قفسه سینه حین انجام پیاده روی طولانی و یا فعالیت، بیماریهای مغزی، صرع و .

برای فرد بررسی می شود و آنگاه تشخیص داده می شود که می تواند برای کوهنوردی اقدام کند، یا نه.

پزشک ورزشی هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه با تاکید براینکه بیماران قلبی با سابقه سکته قلبی و استنت، فشار خون کنترل نشده، صرع و با سابقه اخیر جراحی چشم نباید کوه بروند، خاطرنشان کرد: افرادی هم که برای اولین بار قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این افراد دور کوهنوردی را خط بکشند

این افراد دور کوهنوردی را خط بکشند