مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-19سياسي

«شفافیت» ایده ای مهم و خلاقانه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات


رییس سازمان بسیج رسانه لرستان تاکید کرد: چالش «شفافیت» کار بسیار خلاقانه و خوبی است و می تواند در حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مؤثری داشته باشد.

- با تاکید بر اینکه برای رسانه ها در بحث انتخابات باید چهار محور اساسی در نظر بگیریم اظهار داشت: اگر رسانه ها بتوانند این چهار محور را به درستی پیاده کنند انتخابات پر شوری خواهیم داشت و فرد اصلح و شایسته انتخاب می شود.

نقش مهم رسانه ها در امید آفرینی و دعوت به حضور در انتخابات وی عنوان کرد: اولین مورد این است که رسانه ها یک موج امید آفرینی و دعوت حضور حداکثری مردم را بر عهده بگیرند.

رییس سازمان بسیج رسانه لرستان با تاکید بر اینکه با حضور رسانه ها در این عرصه می توان انتظار داشت انتخابات امسال پر شور باشد گفت: نحوه دعوت مردم به حضور در انتخابات به پرامترهای زیادی بستگی دارد.

مریدی بیان داشت: با توجه به مشکلات معیشتی شاید دیدگاه برخی این باشد که انتخابات نتواند مشکلات را رفع کند در این راستا رسانه ها می توانند با مقایسه موفقیت های حوزه های مختلف طی سالیان مختلف، راهکارهای این مشکلات را برای مردم تشریح کنند، برخی مشکلات به بیرون از کشور مربوط است و بخشی هم مدیریت داخلی است که با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته می شود این مشکلات را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شفافیت» ایده ای مهم و خلاقانه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

«شفافیت» ایده ای مهم و خلاقانه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات