مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-19پزشكي

مهار آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اهمیت ویژه ای دارد


موضوع مهار بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت شیوع، تلفات بسیار زیادی به مرغداری های گوشتی و تخم گذار وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدعلی بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران شامگاه سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان ورامین، اظهار کرد: موضوع مهار بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در حالت شیوع، تلفات بسیار زیادی به مرغداری های گوشتی و تخم گذار وارد می کند.

وی گفت: برای مهار این بیماری، لازم است تا پیش از شیوع و جلوتر از ویروس حرکت کرد و این مهم در استان تهران با نگاه ویژه استاندار تهران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تلاش همکاران شبکه دامپزشکی در استان تهران محقق شد و از شیوع آن پیشگیری کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: با اختصاص اعتبارات مورد نیاز، کیت های تشخیص بیماری آنفلوانزای فوق حاد خریداری و آزمایشگاه های استان تجهیز شد و هر جا که تلفاتی حتی در کانون های محلی پرندگان گزارش می شد، به سرعت از پرندگان نمونه گیری شده و احتمال ابتلای پرنده به بیماری بررسی و از شیوع احتمالی بیماری به مراکز پرورش پرندگان پیشگیری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اهمیت ویژه ای دارد

مهار آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اهمیت ویژه ای دارد