مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-19اقتصادي

همه واحدهای آلوده به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به تولید بازگشتند


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا می توان گفت همه واحدهایی که در ماجرای آنفلوانزای فوق حاد پرندگان دچار مشکل و آسیب شده بودند به جز یک واحد به عرصه تولید بازگشتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا می توان گفت همه واحدهایی که در ماجرای آنفلوانزای فوق حاد پرندگان دچار مشکل و آسیب شده بودند به جز یک واحد به عرصه تولید بازگشتند.

محمد اصغرزاده، سه شنبه شب 28 اردیبهشت به رسانه ها گفت: حدود چهار ماه است که استانی پاک و عاری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از وقتی نخستین نمونه آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده شد هماهنگی هایی صورت گرفت تا هر چه زودتر این ویروس را از بین ببریم.

اصغرزاده با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا می توان گفت همه واحدهایی که در ماجرای آنفولانزای فوق حاد پرندگان دچار مشکل و آسیب شده بودند به جز یک واحد به عرصه تولید بازگشتند، بیان کرد: تلاش شد تا همه مرغ های گوشتی را در استان بیمه کرده و واکسن آنفولانزای فوق حاد پرندگان تزریق شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات خوبی که در این چند ماه رقم خورد ممیزی کردن واحدها بود، ادامه داد: در مدت شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان نهاده، کارتن، شانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه واحدهای آلوده به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به تولید بازگشتند

همه واحدهای آلوده به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان به تولید بازگشتند