مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-19اقتصادي

دستیابی به دانش بومی بردهای تخصصی لوازم خانگی در پارک علم و فناوری البرز


یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد، طراحی و تولید فناوری های مورد نیاز بردهای تخصصی لوازم خانگی در کشور را نهایی و بسیاری از صنایع کشور را در زمینه بردهای الکترونیکی بی نیاز نماید.

- ایسنا/البرز یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شد، طراحی و تولید فناوری های مورد نیاز بردهای تخصصی لوازم خانگی در کشور را نهایی و بسیاری از صنایع کشور را در زمینه بردهای الکترونیکی بی نیاز نماید.

کیومرث نجف وند مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: این شرکت یک واحد فناور در زمینه تولید بردهای الکترونیکی مختلف به ویژه بردهای لوازم خانگی است و توانسته نه تنها دانش تولید بردهای الکترونیکی لوازم خانگی را بومی کند، بلکه به سفارش بازار و با همکاری واحد تحقیق و توسعه خود بردهای الکترونیکی تخصصی را نیز طراحی و تولید نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجف وند که به همراه همسر خود نصیری به عنوان زوج موفق در حوزه کارآفرینی در زمینه تولید بردهای الکترونیکی فعال است گفت: در سال 1395 شروع به طراحی بردهای لوازم خانگی کردیم.

در همان زمان یکی از کمپانی های وارد کننده جارو شارژی با مشکل خرابی بردهای این محصولات مواجه شده بود و توانایی واردکردن بردها را هم نداشت زیرا خط تولید این بردها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به دانش بومی بردهای تخصصی لوازم خانگی در پارک علم و فناوری البرز

دستیابی به دانش بومی بردهای تخصصی لوازم خانگی در پارک علم و فناوری البرز