مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-19اقتصادي

دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک


مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از دستگیری قاچاقچی پارچه و کشف 11 هزار و 402 رول پارچه خارجی قاچاق به ارزش 23 میلیارد و 631 میلیون ریال در کهریزک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، احمد جعفری نسب مدیرکل پارچه گفت: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و 23 میلیارد و 631 میلیون ریال جریمه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران بیان کرد: گشت های مشترک ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، فرمانداری، اصناف با همکاری پلیس اقتصادی تمامی اصناف، مراکز عرضه کالا و انبارهای شهرستان ری را زیر ذره بین خود دارند و با هرگونه قاچاق و یا عرضه گران کالا به شدت برخورد می کنند.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک

دستگیری قاچاقچی پارچه خارجی در کهریزک