مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-19اقتصادي

افزایش 31 میلیاردی اعتبار زیباسازی شهری در شهرکرد/ 20 پروژه در سال جاری اجرا می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در سال جاری حدود 20 پروژه شهری تعریف شده که سبب ارتقای ردیف اعتباری سازمان از 16 میلیارد تومان سال گذشته به 47 میلیارد تومان در سال 1400 شده است.

- سید رضا هاشمی، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با همراهی شورای شهر و شهردار در سال جاری حدود 20 پروژه شهری تعریف شده که سبب ارتقای ردیف اعتباری سازمان از 16 میلیارد تومان سال 99 به 47 میلیارد تومان در سال 1400 شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: با توجه به حسن اعتماد شورای شهر و شهردار در خصوص اجرای این پروژه ها ردیف اعتباری نیز در مورد توسعه و نگهداری فضای سبز سه برابر افزایش پیدا کرد.

تخصیص 11 و نیم میلیارد تومان ردیف بودجه به انتقال پساب هاشمی اظهار داشت: انتقال پساب یکی از مهمترین دغدغه های شهری است که با توجه به ردیف بودجه 11 و نیم میلیاردی و حمایت شورای شهر و شهردار برای اجرای این پروژه در صورت پیشرفت تعاملات و هماهنگی ها با شرکت آب و فاضلاب انتقال پساب رخ می دهد و معضل توسعه کمربند و حاشیه سبز برای همیشه برطرف می شود.

وی با بیان اینکه جنگل کاری و توده کاری با مشکلاتی همراه است، افزود: امروز فضای سبز شامل یکسری پارک های مرکزی شهر از امکانات سیستم آبیاری مرکزی تحت فشار برخوردارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 31 میلیاردی اعتبار زیباسازی شهری در شهرکرد/ 20 پروژه در سال جاری اجرا می شود

افزایش 31 میلیاردی اعتبار زیباسازی شهری در شهرکرد/ 20 پروژه در سال جاری اجرا می شود