مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-19اقتصادي

با دستگاه ها و افرادی که مانع تولید هستند، برخورد می شود


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با دستگاه ها و افرادی که در راه تولید مانع تراشی کنند، برخورد می شود.

  - ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: با دستگاه ها و افرادی که در راه تولید مانع تراشی کنند، برخورد می شود.

  بهزاد باباخانی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل مربوط به بخش صنعت استان که با حضور اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان و جمعی از تولیدکنندگان برگزار شد،با اشاره به فعالیتهای تولید کنندگان در دوران تحریم گفت: در دوران تحریم های ظالمانه، فعالان اقتصادی علیرغم وجود تنگناها و مشکلات زیادی که پیش آمد هرگز سنگر تولید را خالی نکردند که اطلاق واژه جهادگر به فعالان اقتصادی بسیار به جا و شایسته است.

وی افزود: خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در این شرایط سخت، موثر و فعال ظاهر شد و تمام توان خود را برای به حرکت درآوردن چرخ های تولید استان به کار برد که جای تقدیر دارد.

باباخانی در ادامه با بیان اینکه در شش سال گذشته مسئله تولید بخشی از شعارهای سال بوده که توسط مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده، گفت: این موضوع نشان دهنده این است که توجه به تولید مهم ترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه است و ما هم باید تمام توان خود را در حل مشکلات و موانع پیش روی تولید استان بکار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستگاه ها و افرادی که مانع تولید هستند، برخورد می شود

با دستگاه ها و افرادی که مانع تولید هستند، برخورد می شود