مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-19ورزشي

بهترین رکوردم را در تایلند ثبت کردم/شرایط مان با سایر کشورها یکسان نبود


ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه بهترین رکورد خود را در مسابقات تایلند ثبت کردم، گفت: بدون آشنایی قبلی با رقبا و برخی مشکلات به رقابت پرداختم.

- ایسنا/هرمزگان ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه بهترین رکورد خود را در مسابقات تایلند ثبت کردم، گفت: بدون آشنایی قبلی با رقبا و برخی مشکلات به رقابت پرداختم.

هدیه کاظمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند، افزود: تنها نکته ای که برای کشورهای شرکت کننده در این مسابقات یکسان بود شرایط روز مسابقه بود وگرنه در سایر موارد شرایط برای تیم ملی کشورمان دشوارتر بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا برای اعزام به تایلند به دلیل عدم همکاری کشور میزبان و مشکلات صدور ویزا بارها بلیط تهیه و باطل شد و همین امر بر روی تمرکز نفرات تاثیر داشت، اظهار کرد: پس از حضور در کشور تایلند تنها کشوری بودیک گخ 10 روز را در قرنطینه به سر بردیم در حالی که سایر کشورها از 4 تا 7 روز را در قرنطینه به سر بردند.

ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان با بیان اینکه پس از قرنطینه پیدا کردن قایق برای تمرینات مان امری سخت و دشوار بود، اضافه کرد: مدل و سایز قایقی که در تایلند برای مان در نظر گرفته بودند برای نخستین بار بود که در دسترس مان قرار گرفت و کار کردن با آن برای مان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین رکوردم را در تایلند ثبت کردم/شرایط مان با سایر کشورها یکسان نبود

بهترین رکوردم را در تایلند ثبت کردم/شرایط مان با سایر کشورها یکسان نبود