مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-19اقتصادي

افزایش دو برابری تسهیلات کارگشایی مددجویان کمیته امداد بخش ماهور میلاتی ممسنی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از اختصاص اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت پوشش بخش ماهور میلاتی ممسنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، محمد بذرافشان در سفره یک روزه خود به بخش ماهور میلاتی شهرستان ممسنی، از طرح های اجرا شده توسط مددجویان کمیته امداد در این بخش بازدید کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری، درباره فعالیت های انجام شده توسط کمیته امداد در این بخش اظهار داشت: تا کنون جهیزیه کالا برای همه مددجویان تحت پوشش امداد تامین شده و اعتبار تسهیلات اشتغال بخش ماهور میلانی نسبت به سال 99 به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

بذرافشان در ادامه از روستاهای بابامنیر، شیربیم، طالقانی و برم سیاه بخش ماهور، دیدن و از نزدیک با مددجویان گفتگو و مشکلات آنها را جویا شد.

در این سفر، امام جمعه و فرماندار ممسنی و همچنین بخشدار و رییس و کارکنان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ماهور میلاتی وی را همراهی کرده و درباره تسهیل روند اشتغال زایی مددجویان امداد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است، ماهور میلاتی یکی از محروم ترین مناطق عشایری استان فارس است که اهالی این منطقه در برخی روستاها از نعمت آب شرب نیز محروم می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری تسهیلات کارگشایی مددجویان کمیته امداد بخش ماهور میلاتی ممسنی

افزایش دو برابری تسهیلات کارگشایی مددجویان کمیته امداد بخش ماهور میلاتی ممسنی