مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-19اقتصادي

خرمن کم رمق خوشه های طلایی گندم گلستان


برداشت محصولات در گلستان در حالی آغاز شده که امسال با توجه به خسارت های ناشی از خشکسالی و سرما، متوسط عملکرد گندم و کلزا در اراضی دیم و آبی کاهش یافته و طبق پیش بینی ها گندم بیش از 500 هزار تن و کلزا نیز بیش از 35 هزار تن کمتر از برآوردهای اول فصل تولید خواهد شد.

- ایسنا/گلستان برداشت محصولات در گلستان در حالی آغاز شده که امسال با توجه به خسارت های ناشی از خشکسالی و سرما، متوسط عملکرد گندم و کلزا در اراضی دیم و آبی کاهش یافته و طبق پیش بینی ها گندم بیش از 500 هزار تن و کلزا نیز بیش از 35 هزار تن کمتر از برآوردهای اول فصل تولید خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گلستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال در سطح 381 هزار هکتار گندم در استان کشت شده که با توجه به خشکسالی و سرمازدگی، سطح قابل برداشت این محصول به 301 هزار هکتار رسیده است.

محمدرضا عباسی افزود: پیش بینی می شود امسال 812 هزار تن گندم در استان تولید شود درحالی که برآورد تولید اولیه این محصول با توجه به سطح کشت شده یک میلیون و 380 هزار تن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال 91 مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان تدارک دیده شده که گندم را با قیمت هر کیلوگرم 5 هزار تومان از کشاورزان خریداری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمن کم رمق خوشه های طلایی گندم گلستان

خرمن کم رمق خوشه های طلایی گندم گلستان