مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-19سياسي

میراث ناملموس رفسنجان آسیب دیده است


فرماندار رفسنجان با بیان اینکه پیشینه یک ملت در میراث ملموس و ناملموس دیده می شود، تاکید کرد: در زمینه آثار ناملموس مانند مراسم، آیین های مذهبی که از گذشتگان به ما ارث رسیده، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با بیان اینکه پیشینه یک ملت در میراث ملموس و ناملموس دیده می شود، تاکید کرد: در زمینه آثار ناملموس مانند مراسم، آیین های مذهبی که از گذشتگان به ما ارث رسیده، در رفسنجان این میراث به واسطه فاصله ای که ما از این آیین ها گرفته ایم آسیب دیده است.

مجید فصیحی هرندی در مراسم روز ملی موزه و میراث فرهنگی در رفسنجان که در محل خانه حاج آقا علی رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه شاهد تبلور پیشینه تاریحی شهرستان در مکانی که قرار داریم می باشیم و امیدواریم آنچه که داریم را پاس داشته و در نگهداری آن کوشا باشیم و در توسعه و معرفی به دیگران از فعالیتی کوتاهی نکنیم.

وی افزود: خانه حاج آقاعلی یکی از شاخص ترین بناها و میراث فرهنگی کشور است و پیشینه یک ملت را در میراث ملموس و ناملموس آن می توان دید.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه پیشنیه یک ملت در میراث ملموس و ناملوس هویدا است، تصریح کرد: آثار ملموس آثاری مانند خانه حاج آقا علی و دهها مکان تاریخی دیگر در شهرستان رفسنجان است و آثار ناملموس مانند مراسم، آیین های مذهبی که از گذشتگان به ما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ناملموس رفسنجان آسیب دیده است

میراث ناملموس رفسنجان آسیب دیده است