مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-19سياسي

اهتمام مدیران دستگاه ها به صیانت از حقوق عمومی و اموال دولتی


رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به بازدید انجام شده از 51 دستگاه دولتی و عمومی، بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای صیانت از حقوق عمومی و اموال دولتی از سوی مدیران دستگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگاران بر لزوم اتخاذ تمهیدات وضعی در حفظ اموال عمومی و حقوق بیت المال تأکید کرد و گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارگروه ویژه پیشگیری از سرقت استان، از 51 دستگاه دولتی و عمومی بازدیدهای تخصصی و میدانی به عمل آمده و متعاقب آن موارد نیاز به اصلاح و یا مواردی که در آنها فقدان ملاحظات وضعی مشاهده شده به سازمان ها اعلام شده است.

وی افزود: با عنایت به پیشگیری های وضعی و نتایج حاصله از آن در حوزه کاهش جرائم و افزایش ریسک و هزینه ارتکاب جرم و همچنین کاهش زیان ناشی از جرم به جامعه و بیت المال، ضرورت دارد با قید فوریت مدیران دستگاه های دولتی و عمومی تدابیر لازم را در این خصوص اعمال کنند.

رییس کل دادگستری پیش بینی کرد با اتخاذ این تدابیر و رفع نواقص موجود، نرخ ارتکاب جرایم مرتبط با اموال عمومی در حوزه پیشگیری های وضعی بیش از 90درصد کاهش یابد.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه دستگاه های دولتی گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم موظف است مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام مدیران دستگاه ها به صیانت از حقوق عمومی و اموال دولتی

اهتمام مدیران دستگاه ها به صیانت از حقوق عمومی و اموال دولتی