مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-19اقتصادي

اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق نیروهای شرکت شهربان و حریم بان


مدیرعامل شرکت شهربان از اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق نیروهای شهربان و حریم بان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان درباه اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق نیروهای شهربان و حریم بان اظهارداشت: در راستای حمایت از نیروهای اجرایی شهربان و برقراری عدالت، با حمایت شهردار تهران، اعضای شورای شهر، معاونت  مالی و اقتصادی، معاونت برنامه ریزی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، طرح افزایش حقوق و همسان سازی حقوق نیروهای اجرایی شرکت شهربان و حریم بان (شهر، حریم و معبر) با حقوق همکاران دارای قرارداد هادیان شهر اجرا می شود.

  وی اظهار داشت: بر این مبنا، افزایش حقوق صورت گرفته علاوه بر افزایش 40 درصدی حقوق مصوب وزارت کار است که از ابتدای سال جاری محاسبه شده است.

  فتاحیان خاطرنشان کرد: در همین راستا، پرداخت حقوق اردیبهشت ماه نیروهای اجرایی طبق شاخصه های همسان سازی حقوق پرداخت می شود و معوقه همسان سازی حقوق فروردین ماه هم همزمان با حقوق اردیبهشت 1400 برای تمامی همکاران (شهربان،حریم بان،معبربان) واریز می شود.

مدیرعامل شهربان خاطرنشان کرد: اجرای طرح همسان سازی حقوق نیروهای شهربان به انضمام کسورات قانونی، ماهانه نزدیک به 7 میلیارد تومان به هزینه های شرکت شهربان اضافه خواهد کرد که این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق نیروهای شرکت شهربان و حریم بان

اجرای طرح همسان سازی و افزایش حقوق نیروهای شرکت شهربان و حریم بان