مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-19سياسي

350 فعال دانشجویی ایران: سازمان ملل به جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد


350 نفر از فعالین دانشجویی دانشگاه های ایران طی نامه ای خواستار پاسخ قاطع سازمان ملل به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ 350 نفر از فعالین دانشجویی دانشگاه های ایران طی نامه ای به دبیر کل سازمان ملل خواستار پاسخ این سازمان به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شدند.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ” لَا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ ۚ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا” دبیر کل محترم سازمان ملل متحد جناب اقای آنتونیو گوترش با سلام و احترام ما دانشجویان دانشگاه های ایران در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین در برابر ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود به قبله اول مسلمین برخواسته ایم و از شما خواهشمندیم هر چه سریع تر به این اقدام ناپسند رژیم صهیونیستی پاسخ دهید.

اعلام انتقال سفارت از تل آویو به بیت المقدس، ساخت شهرک در مناطق اشغالی، ساخت دیوار حایل و نقض حق های بشری و بشردوستانه تنها گوشه ای از کارنامه سراسر افتخار رژیم صهیونیستی است که به خوبی در نظریه مشورتی در مورد دیوار حایل در مناطق اشغالی دیوان بین المللی دادگستری به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 فعال دانشجویی ایران: سازمان ملل به جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

350 فعال دانشجویی ایران: سازمان ملل به جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد