مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-19سياسي

توسعه اختیارات حکام شرع در امر واگذاری زمین های کشاورزی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گفت: بر اسا اعلام ستاد مرکزی هییت های واگذاری زمین مسؤولیت حکام شرع توسعه بیشتری پیدا کرده است و تمامی امور اراضی زراعی و باغی که به مردم واگذار شده به هیأت هفت نفره واگذاری زمین محول شده است.

- حجت الاسلام علی ارجمند عین الدین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و حاکم شرع هییت هفت نفره واگذاری زمین در استان البرز درگفت و گو با خبرنگار فارس در کرج گفت:  بر اساس ماده واحده ای که در تاریخ 1365.

8.

8 به تایید شورای محترم نگهبان رسید و به قانون کشت موقت مشهور شد، مقرر شد کلیه اراضی بائر و دائر که بعد از انقلاب تا پایان 1359 در سراسر کشور و تا پایان سال1363 در مناطق کردنشین در اختیار غیر مالک قرار گرفته و روی زمین کشت نموده اند، به حکم ضرورت به کشاورزان متصرف که واجد سه شرط بودند به صورت اقساط واگذار شود.

وی افزود: کشاورزانی که بی زمین و یا کم زمین باشند، ممر درآمد کافی غیر از کشاورزی نداشته باشند و ساکن محل باشند شامل این واگذاری خواهند بود.

ارجمند با بین اینکه مسئولیت اجرای این قانون به هیئت هفت نفره ای واگذار شد که در راس آن حاکم شرع قرار گرفته است تصریح کرد: متاسفانه این قانون که قرار بود در ظرف زمان کوتاهی تکلیف پرونده های اراضی تصرفی در کل کشور را مشخص کند، به دلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اختیارات حکام شرع در امر واگذاری زمین های کشاورزی

توسعه اختیارات حکام شرع در امر واگذاری زمین های کشاورزی