مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-19بين الملل

درخواست یک نماینده کنگره از بایدن برای حفظ فشار بر ایران


در ادامه سیاست های خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان یک عضو کنگره آمریکا از رییس جمهور کشورش خواست تا به برجام بازنگردد و به جای آن، از رژیم صهیونیستی حمایت کند.

- در ادامه سیاست های خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان یک عضو کنگره آمریکا از رییس جمهور کشورش خواست تا به برجام بازنگردد و به جای آن، از رژیم صهیونیستی حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت ویتمن عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به وزیر امورخارجه این کشور با طرح ادعاهایی واهی از دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا خواست تا از بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک پرهیز کند.

وی در این نامه مدعی شده است که آمریکا با بازگشت به برجام سبب می شود ایران به منابع مالی مورد نیاز برای حمایت از جنبش حماس در برابر رژیم صهیونیستی دست پیدا کند، بنابراین دولت باید دست از تلاش برای پیوستن مجدد به توافق هسته ای بردارد و از صهیونیست ها پشتیبانی کند.

ویتمن همچنین در نامه خود ادعا کرده است: رییس جمهور بایدن به جای حمایت از متحدمان، اسراییل در حال تلاش برای برداشتن فشارها از ایران و دادن میلیاردها دلار پول به این کشور از طریق رفع تحریم هاست.

سپس ایران با این پول از حماس که یک گروه تروریستی است، حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک نماینده کنگره از بایدن برای حفظ فشار بر ایران

درخواست یک نماینده کنگره از بایدن برای حفظ فشار بر ایران