مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-19بين الملل

حزب تمدن اسلامی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع رسانه ای را محکوم کرد


حزب تمدن اسلامی حملات موشکی، کشتار، ویرانی و جنایات وحشیانه در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و سکوت مجامع بین المللی را لکه ننگی بر پرونده آنها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحزب تمدن اسلامی طی انتشار بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیست را محکوم و تاکید کرد: تجاوز رژیم اشغالگر به غزه جنایت جنگی است و سکوت مجامع بین المللی لکه ننگی بر پرونده سراسر ننگ این سازمان های به ظاهر دفاع از حقوق بشر است.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع و بی پناه غزه و به خاک و خون کشیده شدن صدها کودک و زن و پیر و جوان فلسطین به دست دژخیمان رژیم صهیونیستی و سکوت مرگبار مجامع جهانی و بین المللی و حمایت بی دریغ آمریکا و اروپا و کشورهای مزدور و دست نشانده غرب از این کشتار وحشیانه روز به روز افزایش می یابد.

از سال 2014 غزه چنین کشتار و ویرانی به خود ندیده است.

این میزان از خشونت و قتل در غزه قدس و کرانه باختری و در خط سبز از نظر میران قتل و رعب و گسترده بودن دامنه آن بی سابقه است.

تجاوز رژیم اشغالگر به غزه جنایت جنگی است و سکوت مجامع بین المللی لکه ننگی بر پرونده سراسر ننگ این سازمان های به ظاهر دفاع از حقوق بشر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب تمدن اسلامی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع رسانه ای را محکوم کرد

حزب تمدن اسلامی رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع رسانه ای را محکوم کرد