مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-19سياسي

اهدای خون صدقه ی جاریه است


امام جمعه موقت یزد، اهدای خون را صدقه جاریه و اهداکنندگان خون که بخشندگان حیات هستند را مصداق آیه قرآن دانست.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد، اهدای خون را صدقه جاریه و اهداکنندگان خون که بخشندگان حیات هستند را مصداق آیه قرآن دانست.

حجت الاسلام محمد حسن معزالدینی که برای اهدای خون به مرکز انتقال خون یزد مراجعه کرده بود، گفت: با توجه به نیاز بیماران به خون و فرآورده های آن، وظیفه هر فردی است که در سنت حسنه اهدای خون حضور یابد و طبق آیه قرآن که می فرماید: هر کسی، یک نفر را زنده کند، گویا خلق را زنده کرده است ، خواستار مشارکت مردم در این کار خیر و خداپسندانه شد.

دکتر نقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان نیز ضمن قدردانی از امام جمعه موقت یزد در ترویج فرهنگ اهدای خون طی برنامه های مذهبی و دیگر روحانیون که با همراهی خود یاری گر سازمان انتقال خون در تامین خون سالم برای بیماران هستند، گفت: اهداکنندگان، سرمایه های انتقال خون هستند و مردم دارالعباده استقبال خوبی از اهدای خون دارند به نحوی متوسط اهدای خون در کشور به ازای هر هزار نفر حدود 25 نفر است، در حالی که در استان یزد حدود 36 در هر هزار نفر است.

این مسئول با اشاره به این که استان یزد به یکی از قطب های درمان کشور تبدیل شده است، در خصوص وضعیت اهدای خون در استان هم گفت: با وجود این که حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون صدقه ی جاریه است

اهدای خون صدقه ی جاریه است