مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-19دانش

استفاده از نرم افزارهای بومی برای تداوم آموزش های مجازی دانشجویان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از برنامه این دانشگاه برای ساخت نرم افزارهای بومی به منظور تداوم آموزش مجازی خبر داد و گفت: باید در پذیرش دانشجو و آموزش های مجازی حتی از دانشگاه های بین المللی و داخلی در راه رسیدن به اهداف آموزشی خود بهره ببریم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از برنامه این دانشگاه برای ساخت نرم افزارهای بومی به منظور تداوم آموزش مجازی خبر داد و گفت: باید در پذیرش دانشجو و آموزش های مجازی حتی از دانشگاه های بین المللی و داخلی در راه رسیدن به اهداف آموزشی خود بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل کوهپایه زاده در نشست وبیناری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با شروع پاندمی کووید 19 در دنیا و همچنین کشور ما، تغییر و دگرگونی ویژه ای در مسیر آموزش دانشگاه ها در تمامی مقاطع تحصیلی به وجود آمده است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، سوالات متعددی در زمینه مدت زمان پاندمی کرونا و مهم تر از همه وضعیت بعد از آن و آیا به همان روال سابق و سنتی آموزش بر خواهیم گشت یا خیر وجود دارد و برای پاسخ به این سوال باید به تجربیات اساتید در همه بخش های آموزشی از تئوری گرفته تا بالینی مراجعه کنیم.

دکتر کوهپایه زاده ادامه داد: مدیران گروه های آموزشی با وجود بسیاری از مشکلات و محدودیت در زیرساخت های آموزش های مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نرم افزارهای بومی برای تداوم آموزش های مجازی دانشجویان

استفاده از نرم افزارهای بومی برای تداوم آموزش های مجازی دانشجویان