مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-19سياسي

هزینه های نامتعارف و غیرشفاف تبلیغاتی نامزدها مدنظر مردم باشد


انتخاب شونده و انتخاب کننده باید بدانند که برای ورود صحنه انتخابات شایسته سالاری شاه بیت اصلی است؛ بنابراین فرد اصلح و با تجربه انتخاب شود.

- ، به انتخابات شورای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در خصوص کاندیداتوری شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در کلان شهر اهواز که حوزه انتخابیه ام است، تجربه موفق و مثبتی در جمع بندی پنج دوره شوراها در کشور و به تبع در اهواز وجود ندارد و موفقیتی که باید حاصل می شد، به دست نیامده است.

وی با عنوان اینکه انتظاری که از شوراها داشتند نیز به دست نیامده است، اضافه کرد: همچنین فلسفه ایجاد شوراها و اهدافی که تصویب کننده این قانون و پیشنهاددهنده این طرح دارد، محقق نشده است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به عملکرد اعضای شورای شهر، تأکید کرد: مردم به خصوص فرهیختگان باید با نگاه جدید و تخصصی نسبت به انتخاب فرد با صلاحیت، متخصص و باتجربه اقدام کنند.

حسینی با اشاره به اینکه هم انتخاب شونده و هم انتخاب کننده باید بدانند که برای ورود صحنه انتخابات شایسته سالاری شاه بیت اصلی است، گفت: انتخاب شونده باید بداند که به چه میدانی پا گذاشته و هدف و دیدگاهش از این ورود چیست و باید نسبت به مسئولیت های خودآگاهی و اشرافیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های نامتعارف و غیرشفاف تبلیغاتی نامزدها مدنظر مردم باشد

هزینه های نامتعارف و غیرشفاف تبلیغاتی نامزدها مدنظر مردم باشد