مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-19اقتصادي

بیش از 2500 میلیارد پروژه در سیستان وبلوچستان مشغول به کار هستند


هم اینک بیش از 2500 میلیارد تومان پروژه در بخش تولید مشغول به کار هستند که اثرات مثبت این پروژه ها در بخش تولید، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک بیش از 2500 میلیارد تومان پروژه در بخش تولید مشغول به کار هستند که اثرات مثبت این پروژه ها در بخش تولید، معادن و کارخانه ها بسیار امیدآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در جریان بازدید و نشست مشترک با مسوولان شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از همه ی ظرفیت ها و امکانات موجود استان در این استان برای مصرف بهینه برق الزامی است و مسوولان باید به این مساله توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به رشد مصرف برق استان در سال 99 و رقم اعلامی از سوی وزارت نیرو افزود: این رقم بدون در نظر گرفتن بهره برداری از پروژه های بزرگ و شروع به فعالیت واحدهای تولیدی این استان اعلام شده و بایستی اصلاح شود.

وی افزود: بهره برداری از پروژه عظیم 46 هزار هکتاری دشت سیستان، فعالیت بیش از 60 کارخانه و کارگاه غیرفعال، فعالیت کارگاه های بزرگراهی و راه آهن، فعالیت معادن، افزایش تعداد پیمانکاران و رشد جمعیت در حاشیه شهرهای زاهدان و چابهار با ایجاد زیرساخت ها و امکانات لازم در آن مناطق موجب افزایش مصرف برق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2500 میلیارد پروژه در سیستان وبلوچستان مشغول به کار هستند

بیش از 2500 میلیارد پروژه در سیستان وبلوچستان مشغول به کار هستند