مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-19بين الملل

هشدار آمریکا به تل آویو: تنش ها در قدس به روند سازش آسیب می زد


یک مقام آمریکایی هشدار داده است که تداوم تنش ها در قدس اشغالی احتمالاً به روند سازش میان رژیم صهیونیستی و کشورهای حاشیه خلیج فارس آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمیخای اشتاین خبرنگار شبکه کان نیوز رژیم صهیونیستی گزارش کرد که یک مقام آمریکایی تأکید کرده که تداوم تنش ها در قدس اشغالی احتمالاً به روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای حاشیه خلیج فارس آسیب وارد خواهد کرد.

این خبرنگار صهیونیستی در صفحه توییتری خود اعلام کرد: مقام آمریکایی به من گفته است که دولت بایدن نگران است که در صورت تداوم درگیری ها بین اسراییل و حماس در غزه، احتمال آسیب وارد آمدن به روابط میان اسراییل و کشورهای خلیج (فارس) وجود دارد و فقط (تیرگی روابط) به مصر و اردن ختم نمی شود .

این مقام آمریکایی در خصوص موضع اصلی واشنگتن درباره تنش ها در قدس اشغالی تصریح کرده است: گرچه ایالات متحده از حق اسراییل برای دفاع از خود حمایت می کند اما اسراییل باید به سمت پایان عملیات پیش برود زیرا این نگرانی وجود دارد که حادثه ای رخ دهد که به تشدید و وخامت بیشتر اوضاع منتهی شود .

با گذشت 9 روز از تجاوزات و حملات گسترده رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در قدس اشغالی، دست کم 212 نفر تاکنون در غزه به شهادت رسیده اند که 61 تن از آن ها کودک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به تل آویو: تنش ها در قدس به روند سازش آسیب می زد

هشدار آمریکا به تل آویو: تنش ها در قدس به روند سازش آسیب می زد