مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-19سياسي

توزیع 1000 بسته غذایی توسط داوطلبان هلال احمر در دارالعباده


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح همای رحمت توسط داوطلبان هلال احمر در یزد خبر داد و گفت: در این راستا 1000 بسته غذایی و معیشتی تهیه تا میان خانواده های کم برخوردار و متاثرین از کرونا توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی در قالب طرح همای رحمت اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای به صورت گسترده در سطح استان توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با بهره گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک های مردمی است.

حرازی زاده تصریح کرد: در این دوره 1000 بسته غذایی و معیشتی بسته بندی که بخشی از منابع جمعیت هلال احمر کشور و بخشی توسط خیرین و داوطلبین هلال احمر استان تامین شده است که ارزش تقریبی هر بسته چهار و هزار و 500 ریال می باشد.

وی با بیان این که هر سبد غذایی معیشتی، شامل  برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، ماکارانی و سویا  می باشد خاطرنشان کرد: افراد نیازمند از قبل، توسط هلال احمر و ارگان های مربوطه شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 بسته غذایی توسط داوطلبان هلال احمر در دارالعباده

توزیع 1000 بسته غذایی توسط داوطلبان هلال احمر در دارالعباده