مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-19اقتصادي

سازی که کوک نیست


یک سازنده و نوازنده ساز با اشاره به مشکلات و محدودیت های تولید و آموزش ساز در شرایط کرونایی، گفت: تجربه آموزش ساخت ساز به صورت مجازی وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک سازنده و نوازنده ساز با اشاره به مشکلات و محدودیت های تولید و آموزش ساز در شرایط کرونایی، گفت: تجربه آموزش ساخت ساز به صورت مجازی وجود ندارد.

فریدون شکرخواه در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط فعالیت سازندگان ساز با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در یک سال گذشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا، تولید ساز با مشکل مواجه شده است؛ به طوری که برای حضور در کارگاه و ساخت ساز محدودیت هایی وجود دارد که سبب می شود به اجبار به صورت انفرادی در کارگاه حضور پیدا کرده و به ساخت ساز بپردازیم.

وی ادامه داد: موضوع مهمتری که در این خصوص وجود دارد این است که با توجه به این که در سال های اخیر آموزش ساخت ساز در کارگاه ما صورت می گرفت، بنابراین کلاس های آموزشی نیز به تبع با مشکلات و محدودیت هایی روبه رو شده است.

به گونه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ما نتوانستیم همانند سال های گذشته در بخش آموزش ساز عمل کرده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات ما محدودیت های برگزاری کلاس های ساخت ساز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازی که کوک نیست

سازی که کوک نیست