مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-19اجتماعي

ساماندهی ورودی و خروجی جاده اصلی «پالیز» اولویت نخست شهرداری


سرپرست شهرداری پالیز با اشاره به شهر تازه تأسیس پالیز به عنوان سومین نقطه شهری شهر اسدآباد گفت: در گام نخست زیباسازی مبلمان شهری و زیباسازی و ساماندهی ورودی و خروجی جاده اصلی پالیز از برنامه های اولویت دار شهرداری خواهد بود.

- محمد قنبری عقیل در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهر پالیز واقع در 5 کیلومتری شهر اسدآباد در مسیر و شاهراه بزرگراه کربلا و عتبات عالیات قرار گرفته و این امر یک ظرفیت و فرصت طلایی برای این شهر نوپا به شمار می رود، اظهار کرد: باید از هم اکنون پاشنه کشیده از این قابلیت مهم به عنوان یک برگ برنده برای این شهر جدید استفاده کرده و پیگیر بود و با برنامه هایی کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت توسعه این شهر را رقم زد.

وی افزود: برای راه اندازی شهرداری شهر تازه تأسیس پالیز فعلاً یکی از ساختمان های مدارس بلااستفاده آموزش و پرورش در این شهر توسط آموزش و پرورش در اختیار شهرداری قرار گرفته که در دست مرمت و بازسازی بوده و با تکمیل مرمت در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

قنبری عقیل با اشاره به اینکه در گام نخست برای آغاز فعالیت شهرداری استاندار همدان اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان اختصاص داده است، تصریح کرد: با آغاز فعالیت شهرداری فعلاً تنها درآمد پایدار شهرداری عوارض خودروها و ساخت و سازها خواهد بود که باید با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ورودی و خروجی جاده اصلی «پالیز» اولویت نخست شهرداری

ساماندهی ورودی و خروجی جاده اصلی «پالیز» اولویت نخست شهرداری