مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-19سياسي

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهریار


دادستان عمومی و انقلاب شهریار از رفع تصرف بیش از 5 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در این شهرستان خبر داد و گفت: رفع تصرف از اراضی رودخانه شهریار همچنان ادامه خواهد داشت.

- ، حمید عسگری پور، اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی دادستانی در صیانت و حمایت از حقوق عامه و در راستای اِعمال قانون توزیع عادلانه آب، از 25 فقره تصرف در اراضی حریم و بستر رودخانه های شهرستان شهریار به میزان 4/5 هکتار رفع تصرف به عمل آمد.

عسگری پور افزود: در جهت تثبیت مالکیت دولت، اسناد این اراضی از طریق اداره ثبت اسناد و املاک به نام وزارت نیرو صادر شد.

دادستان شهریار گفت: روند رفع تصرف از اراضی همچنان ادامه خواهد داشت ونه تنها از انجام وظیفه خود کوتاهی نخواهیم کرد، بلکه همکاری ادارات منابع آب و ثبت اسناد و املاک در این خصوص با قوت هرچه بیشتر ادامه دارد؛ و در پی همین همکاری و بر اساس تفاهم نامه بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک، 4 فقره سند مالکیت برای بستر رودخانه های سیاه آب 1 و سیاه آب 2 صادر شد و درخواست سند مالکیت برای الباقی رودخانه هم در دست پیگیری و اقدام می باشد.

وی همچنین به فعالیت های دادستانی شهریار در حوزه مبارزه با جرایم رایانه ای هم اشاره کرد و در مورد جرایم کلاهبرداری اینترنتی، سایت های قمار و شرط بندی بیان داشت: متهمین دستگیر شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهریار

رفع تصرف 5 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه در شهریار