مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-19اقتصادي

نانوایی ها هنوز اجازه افزایش نرخ نان را ندارند


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: تا تصویب نرخ جدید، هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ نیست و با واحدهای متخلف برخورد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: تا تصویب نرخ جدید، هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ نیست و با واحدهای متخلف برخورد می شود.

علی تهوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اتاق اصناف از دولت خواسته قیمت نان را افزایش دهد چراکه قیمت هزینه های نانوایی افزایش پیدا کرده و اینگونه این نانوایی ها دچار ضرر می شوند.

وی با بیان اینکه در این تقاضانامه خواسته شده که نرخ نان متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، افزود: تا تصویب نرخ جدید، هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ نیست و با واحدهای متخلف برخورد می شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه افزایش قیمت نان هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: مقرر شده قیمت نان در خراسان جنوبی 25 درصد افزایش یابد که این درصد هنوز مصوب نشده است.

تهوری ادامه داد: چندین سال است که هزینه هایی مانند هزینه انرژی، بیمه، حقوق و دستمزد کارگران، اجاره بهای ملک و غیره افزالیش پیدا می کند، اما قیمت نان بدون تغییر مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی ها هنوز اجازه افزایش نرخ نان را ندارند

نانوایی ها هنوز اجازه افزایش نرخ نان را ندارند