مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-19اقتصادي

حقیقت ماجرای دو پروژه عظیم پتروشیمی چه بود؟


اخیرا خبری مبنی بر انتقال دو پروژه بزرگ که خوراک آنها از واحد الفین پتروشیمی ایلام تامین می شود در برخی از رسانه ها منتشر شد که اعتراض شدید مردمی را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، اخیرا خبری دردناک در برخی رسانه ها منتشر شد که قلب هر ایلامی را به درد می آورد؛ اما حقیقت ماجرا چه بود؟ در این گزارش به سراغ مسوولین رفتیم تا چند و چون انتقال دو طرح بزرگ اتیلن اکساید و اتین پروپیلن که به گفته رسانه ها خوارک آن ها از واحد الفین تأمین می شد و می توانست 6 هزار جوان ایلامی را صاحب شغل کند را مورد بررسی قرار دادیم.

طبیعی است که خبر انتقال دو طرح بزرگ که می توانسته منبع ارتزاق 6 هزار خانوار ایلامی باشد و انتقال آن به یک استان دیگر، قلب هر ایلامی را به درد می آورد آن هم در روزهایی که مردم ایلام در یکی از محروم ترین استان های کشور به سختی روزگار می گذرانند و جوانانش بیش از هر جوان ایرانی در منزل از مدرک لیسانس و دکتری دارند خبری دشوار است.

اگر یک ایلامی باشید شاید پس از گفتن جملاتی مثل: مسوولین ما قوی نیستن! ، وزیر کرمانشاهیه و نهایتا گوش کردن یه یک آهنگ غمگین و خوردن یک لیوان چایی غلیظ بیخیال قضیه می شوید.

پس از دریافت این خبر به سراغ مسوولین رفتیم تا صحت خبر و جزییات بیشتر را جویا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت ماجرای دو پروژه عظیم پتروشیمی چه بود؟

حقیقت ماجرای دو پروژه عظیم پتروشیمی چه بود؟