مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-19ورزشي

حضور تماشاگران در لیگ انگلیس و مقایسه اش با ایران/ انسان های خردمند!


دیدار دو تیم چلسی و لسترسیتی بیش از سطح فنی بالای خود، یک کلاس حرفه ای گری برای اهالی فوتبال ایران بود که چطور در وضعیت مشابه، به دنبال بهانه و ایجاد جنجال برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های خود نمی روند.

- حضور تماشاگران در لیگ انگلیس و مقایسه اش با ایران/ انسان های خردمند! دیدار دو تیم چلسی و لسترسیتی بیش از سطح فنی بالای خود، یک کلاس حرفه ای گری برای اهالی فوتبال ایران بود که چطور در وضعیت مشابه، به دنبال بهانه و ایجاد جنجال برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های خود نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر انگیس در حالی آخرین هفته خود را پشت سر می گذارد که بعد از حدود یکسال انتظار و کنترل ویروس جهش یافته در بریتانیا، هواداران در دو هفته پایانی، مجوز حضور در ورزشگاه را به دست آوردند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که خیلی از دیدارهای حساس این فصل از لیگ جزیره، در غیبت تماشاگران برگزار و تیم ها علاوه بر ضررهای مالی، از حمایت های هواداران خودی هم بهره نبردند.

با این حال، حساس ترین بازی هفته پایانی لیگ انگلیس، میان تیم های چلسی و لسترسیتی در استفمورد بریج برگزار شد و چندین هزار هوادار لندنی بعد از ماه ها غیبت و پشت سر گذاشتن نسبی پاندمی کرونا، نظاره گر بازی تیم محبوب خود برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرامانان اروپا بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تماشاگران در لیگ انگلیس و مقایسه اش با ایران/ انسان های خردمند!

حضور تماشاگران در لیگ انگلیس و مقایسه اش با ایران/ انسان های خردمند!