مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-19اجتماعي

راهکارهای مقابله با استرس دانش آموزان در فصل امتحانات


بالاخره فصل امتحانات رسید و قرار است با برگزاری امتحانات حضوری و مجازی، پرونده یکی از عجیب ترین سال های تحصیلی تاریخ بسته شود؛ سال تحصیلی که از همان ابتدا به خاطر همه گیری کرونا مجازی آغاز شد و تا آخر سال تحصیلی هم دانش آموزان نتوانستند رنگ مدرسه و کلاس درس حضوری را ببینند.

- ایسنا/اصفهان بالاخره فصل امتحانات رسید و قرار است با برگزاری امتحانات حضوری و مجازی، پرونده یکی از عجیب ترین سال های تحصیلی تاریخ بسته شود؛ سال تحصیلی که از همان ابتدا به خاطر همه گیری کرونا مجازی آغاز شد و تا آخر سال تحصیلی هم دانش آموزان نتوانستند رنگ مدرسه و کلاس درس حضوری را ببینند.

فصل امتحانات همیشه برای دانش آموزان و خانواده هایشان استرس زا بوده، اما این سال تحصیلی گویا قرار است پایان متفاوتی هم داشته باشد و معلمان، دانش آموزان و والدین آنها در فصل امتحانات پایان سال هم شرایطی را تجربه کنند که پیش از آن هرگز تصور نمی کردند.

از زمانی که قرار شد امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار شود، سر و صدای دانش آموزان بلند شد؛ آنها می گفتند آموزش حضوری دیده ایم، امتحان حضوری می دهیم! نگرانی از سلامت دانش آموزان و اعتراضات آنها به جایی نرسید و تصمیمی نهایی برگزاری امتحانات حضوری در این دو پایه تحصیلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای مقابله با استرس دانش آموزان در فصل امتحانات

راهکارهای مقابله با استرس دانش آموزان در فصل امتحانات