مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-19سياسي

برقراری پرواز فوق العاده تهران-پاریس/ جزییات و شروط پذیرش مسافران پرواز


مقام مسوول شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز فوق العاده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران-پاریس-تهران روز سوم خرداد سال جاری مطابق با 24 می میلادی، - حسین جهانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر تهران به پاریس و بالعکس روز سوم خردادماه سال جاری مطابق با 24 می میلادی انجام می شود.

وی افزود: این پرواز در ساعت 07:25 به شماره 733 از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه شارل دوگل پاریس پرواز می کند و در ساعت 11 وارد این فرودگاه می شود، بازگشت این پرواز در ساعت 12:30 از فرودگاه شارل دوگل خواهد بود و هواپیما ساعت 20:45در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می نشیند.

  مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: مقامات بهداشتی کشور و ویزای دانشجویی تایپ  C الزامی است و در صورت داشتن ویزای پزشکی تایپ C جهت درمان، باید کلمه COURT SEJ.

CIRC در ویزا درج شده باشد.

وی افزود: مسافران ورودی به این کشور توجه کنند که همه مجوزهای اقامت صادره در فرانسه که اعتبار آنها دربازه زمانی 15 ژوئن سال 2020 لغایت 16 مارس سال 2020 به پایان رسیده است، به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام مراحل اداری تا 6 ماه تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری پرواز فوق العاده تهران-پاریس/ جزییات و شروط پذیرش مسافران پرواز

برقراری پرواز فوق العاده تهران-پاریس/ جزییات و شروط پذیرش مسافران پرواز