مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-19بين الملل

شکست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس


منابع خبری عبری از تلاش نافرجام رژیم صهیونیستی برای ترور فرمانده کل گردان های عزالدین قسام در جریان حملات اخیر به غزه پرده برداشتند.

- منابع خبری عبری از تلاش نافرجام رژیم صهیونیستی برای ترور فرمانده کل گردان های عزالدین قسام در جریان حملات اخیر به غزه پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز آو اسراییل فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات اخیر خود به غزه دو بار قصد ترور محمد الضیف ، فرمانده کل گردان های شهید عزالدین قسام را داشت اما موفق به انجام این کار نشد.

این روزنامه نوشت که یکی از اهداف اصلی حملات اخیر به غزه کشتن فرماندهان بلند پایه جنبش حماس است و الضیف بیش از 25 سال است که در لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار دارد و این رژیم او را متهم به برنامه ریزی و اجرای حملات بزرگ علیه خود کرده است.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی الضیف را یک فرمانده میدانی خبره می داند.

تایمز آو در ادامه فاش کرد که الضیف تاکنون دست کم پنج بار با تلاش ترور مواجه بوده است که نخستین آن در سال 2001 توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

تلاش نافرجام دوم نیز در سال 2002 بود که منجر به از بین رفتن یک چشم الضیف شد.

این رسانه همچنین اعلام کرد که در سال 2014 نیز به جان این فرمانده مقاومت فلسطین سوء قصد شد اما رژیم صهیونیستی بار دیگر شکست خورد و به جای او همسر، پسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس

شکست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس