مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-19اقتصادي

روی آوردن سرمایه گذاران ایرانی به کشورهای همسایه خطری برای فضای کسب و کار کشور


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: روی آوردن سرمایه گذاران ایرانی به کشورهای همسایه همچون ترکیه، خطری بزرگ برای فضای کسب و کار کشور محسوب می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: روی آوردن سرمایه گذاران ایرانی به کشورهای همسایه همچون ترکیه، خطری بزرگ برای فضای کسب و کار کشور محسوب می شود.

یونس ژائله عصر سه شنبه در هفتاد و دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با اشاره به ارتقای جایگاه استان در فضای کسب و کار در زمستان 99 از جایگاه هفتم به سومی گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد رسیدن استان آذربایجان شرقی در بحث فضای کسب و کار به جایگاه اصلی خود یعنی رتبه نخست این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش بانک جهانی، رتبه ایران در فضای کسب و کار، 178 است که نشان از سخت بودن شرایط برای فعالان بخش خصوصی کشور دارد.

فضای کسب و کار کشور به جایی رسیده که اجازه نمی دهند حساب بانکی خارجی شهروندان ایرانی باز باشد و بدین ترتیب راه برای جذب سرمایه گذاران ایرانی در کشورهای همسایه باز شده و آن ها، تمامی تلاش خود را برای جذب این افراد انجام می دهند.

وی، از سرازیر شدن 15 هزار و 900 سرمایه گذار ایرانی به ترکیه خبر داد و افزود: بدین ترتیب میلیاردها دلار سرمایه ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آوردن سرمایه گذاران ایرانی به کشورهای همسایه خطری برای فضای کسب و کار کشور

روی آوردن سرمایه گذاران ایرانی به کشورهای همسایه خطری برای فضای کسب و کار کشور