مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-19سياسي

ارسال پرونده «گنبد علویان» برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: پرونده گنبد علویان برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام(آیسسکو ) برای سال 2021 میلادی تدوین و ارسال شده است.

- ارسال پرونده گنبد علویان برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: پرونده گنبد علویان برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام(آیسسکو ) برای سال 2021 میلادی تدوین و ارسال شده است.

  علی مالمیر چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران در روستای تاج آباد شهرستان بهار، درباره اقدامات چند سال اخیر اداره کل میراث فرهنگی استان همدان بیان کرد: ظرفیت علمی و تجهیزات استان با وجود آزمایشگاه هگمتانه به گونه ای است که سال 96 استان در حوزه مرمت گر برتر و کارگاه مرمت استان نمونه کشوری شد.

وی با اشاره اینکه افزون بر 1800 اثر تاریخی در استان همدان شناسایی شده که 100 مورد ثبت ملی شده است، افزود: حدود یک چهارم حرائم مصوب مربوط به سال های 96 تا 99 است که در پی تعداد گمانه زنی در محوطه های تاریخی مشخص شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان مطرح کرد: در حوزه پایگاه های استان در کنار پایگاه های هگمتانه، نوشیجان و بافت تاریخی پایگاه دستکندها نیز اضافه شده است تا چارچوبی برای تداوم و استمرار تزریق اعتبارات فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پرونده «گنبد علویان» برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام

ارسال پرونده «گنبد علویان» برای ثبت در فهرست میراث جهان اسلام